1.11.2012

chak yang menyimpan segala kenangan

kerana chak kucing kesayangan aku nie la aku rapat dgn dya...dya yang letakkan nam achak katanya nama dia sama ngan yang dia suka sbb nama manja katanya...kucing nie aku ambil kat sekolah tempat aku keja memang comel manja lagi...masa kat sekolah dia yang bela kucing nie pastu dia suruh aku ambil bwak blik dia kat ku
aku suka bela kucing jadi dia kata aku mesti blh jaga dia ngan elok..katanya lagi sayang kan kucing nie macm mana aku syang dya..hahahha..sweet sangat rasa,bila dia rindu chak dia suruh aku bwak mai ingat lagi masa aku bwk mai chak...manjanye chak ngan aku siap cium mulut aku lagi. aku yang bg mkn kan so mesti la dia tau...kat rumah pun mcm tu kan tapi yang paling aku tak lupa kat situ jugak aku ngan dia ****.hehehe first kiss tuu..lepas2 tu jgn ckp la kan setiap ary jumpa kan coz satu tempat keja dya mesti ambil masa skit utk aku senyuman dia tawa dia memang menghiburkan aku..hari2 ungkapan sayang sentiasa ada utk aku...tapi tu cerita 9 bulan yang lepas...sekarang aku dah ibarat musuh pada dia..kenapa dia mcm tu mulanya aku pun xpasti last2 baru la aku tau yang awek dia smbung study uitm kat sini aku ingatkan dgn aku je dia sombong tapi rupanya dgn semua org dia dah sombong...nape dia fkir lau awek dia blajar tinggi dia akn bagus ke...sekarang nie padan muka dia kitaorang berlima dah pulau dia asal dia mai je kitaorang blah...tambah2 aku...hahaha lansung tak tengok muka dia..ada la member dia gtau aku yang duit dia abis dkt awek dia je...bodoh tu je yang blh aku kata...apapun tak kisah la apa yang penting sekarang nie aku dgr dia nk behenti lantak la aku dah tak kisah dah nk behenti ke apa ke yang aku tau dia nie jenis tak sedar diri...heheh selama nie pun bila dia susah dia cari aku....biarlah lagipun dia bkn lelaki baik pun alu dia baik teruna dia xkan jatuh kat aku la...hahahha...pada awek dia tu jgn perasan la pakwe ang baik malm pertama korang dah jadi malam pertama aku ngan dia....soryy wan i have to say...

No comments:

Post a Comment