1.28.2012

terpalit kenangan pahit

terpalit satu kenangan ya g pahit untuk aku..arghhh...kenapa harus terjadi kpada aku..
knapa harus terjadinya antara aku dan kamu..sedih perit aku tanggung adakah kau rasainya apa yg terjadi aku tanggung sendiri..puas aku cuba lupakan segalnya tentang kita tapi terlau sukar krana setiap memori yang terjalin antra kita amatlah sukar buat aku..ujian apakah nie...aku berdoa agar tahun nie biarlah aku lupakan segalnya tentang kita walau sukar akn aku cuba...kau tak pernah rasa apa yg aku rasa kau tak pernah tahu apa yg aku tahu kau hnya tahu lukakan hati aku dgn sikap kamu yang pentingkan diri sendiri..aku harap suatu hary nti kau akn merasai segalnya tentang apa yg aku rasai...walau saat ini aku perit namun aku bersyukur krana aku tahu suatu hary nti kau jugak akn merasai...

No comments:

Post a Comment